O agentúre profia.sk

Mira Lehocká

Agentúra profia.sk je zameraná na poskytovanie služieb virtuálnej asistentky v oblasti Online Marketing - Biznis Agenda - Poradenstvo, zriadená pod hlavičkou firmy MEDIAX s.r.o. Zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Vložka číslo: 25223/S

Fakturačné Údaje

IČO: 47 473 517 DIČ: 2023886733

8 online nástrojov, ktoré by mala poznať každá virtuálna asistentka

Home/Sociálne siete, Úspešné podnikanie, Virtuálny asistent/8 online nástrojov, ktoré by mala poznať každá virtuálna asistentka

8 online nástrojov, ktoré by mala poznať každá virtuálna asistentka

Ak sa plánujete virtuálnou asistentkou stať, toto budú vaši každodenní spoločníci. Ak plánujete s virtuálnou asistentkou spolupracovať, bude väčšina z týchto nástrojov vašim každodenným spoločníkom tiež.

Toto je to zoznam naozaj tých základných nástrojov pre akékoľvek online podnikanie. Odporúčam ich prelúskať aj všetkým ženám, ktoré o práci virtuálnej asistentky uvažujú, či pomaly skúšajú, či je vôbec tento druh podnikania práve pre nich.

  1. Google Drive alebo Dropbox – nástroje pre zdieľanie a ukladanie súborov do spoločného priestoru, teda cloudu. Môžete si tam uložiť dokumenty, videá, fotky a rôzne iné súbory a zároveň ich zdieľať so svojimi klientmi. Uložené dáta budú automaticky dostupné na všetkých vašich zariadeniach (ktoré budú dostupné cez aplikáciu). 
  2. Trello alebo Asana – výborné nástroje na správu a organizáciu projektov. Ideálne je, ak sa vám podarí presvedčiť na ich používanie aj svojich klientov. To máte všetko pod jednou strechou. Môžete si v rámci tímu prideľovať úlohy, termíny, pripomienkovať spracovanie zadania, sledovať celý proces až po finálne vypracovanie úlohy.
  3. Google Calendar– poskytne prehľad o vašich naplánovaných stretnutiach, pripomenie vaše pracovné, či súkromné termíny. Prípadne, ak ho zdieľate s klientom, máte prehľad, kedy sa kde nachádza, kedy má čas na online meeting s vami, či treťou stranou.
  4. Toggl – nástroj, ktorým si dokážete merať svoj čas strávený na jednotlivých projektoch. Ak pracujete na hodinovku sú reporty z neho podkladom pre vašu fakturáciu. Tiež si spätne viete vyhodnotiť svoju efektivitu a časovú náročnosť jednotlivých prác. 
  5. HootSuite alebo Buffer – ušetria vám čas, pretože spravuje všetky vaše sociálne média z jedného panela. Pri používaní týchto nástrojov budete mať kontrolu nad správou všetkých sociálnych profilov. Pomôže vám organizovať všetky vaše platformy na sociálnych médiách. 
  6. Canva alebo Pickmonkey – jednoduché aplikácie na spracovanie akéhokoľvek grafického dizajnu. Pripravíte v nich obrázkový príspevok na Facebook, cover na svoj e-book, či pozvánku na event. V platenej verzii Canva nájdete ešte omnoho viac vychytávok, ktoré vám ušetria váš čas.
  7. Last Pass – ak pracujete s viacerými klientmi naraz, nutne potrebujete spravovať množstvo prihlasovacích údajov. Tento nástroj vám môže skutočne pomôcť so správou klientskych prihlásení a umožňuje vám automaticky sa prihlásiť na účet, a to len s jednoduchým jedným kliknutím. 
  8. iDoklad alebo iKros – online nástroje pre vystavenie faktúr. iDoklad je už zdarma len pre 5 firiem, iKros poskytuje vystavenie online faktúr kompletne zdarma.

 

Leave A Comment