Cestovná agentúra Orbis AH

, , , , ,

2017-02-09T00:51:48+00:00

Cestovná agentúra Orbis AH sa špecializuje na Nemecko. Jej FB stránka istý čas stagnovala, a tak bolo úlohou ju oživiť a hlavne zvýšiť angažovanosť fanúšikov, postupne zvýšiť ich počet. Po dohode s klientkou sme určili stratégiu a vypracovali sme publikačný plán. Za pol roka sa zvýšila fanúšikovská základňa o 30 %. S klientkou som tiež [...]

Spolupráca s Dimensions Consulting

, , ,

2017-02-08T20:15:40+00:00

Agentúra Dimensions consulting ma oslovila hlavne kvôli správe sociálnych sietí portálu "Úspešná kariéra" a tiež potrebovala pomôcť s nastavením a správou email marketingu. Na email marketing používajú platformu Mailchimp. V Mailchimpe som vytvorila zoznamy, prihlasovací formulár, prepojila ho s Wordpress šablónou. Tiež som na Facebook stránke pripravila kampaň na zber kontaktov. Správa Facebook stránky tiež [...]

Smelá žabka – škola plávania a športu

, , ,

2017-02-08T16:26:03+00:00

Škola plávania a športu pre deti v Senci nás oslovila s požiadavkou správy ich Facebook fanpage. Najskôr sme sa oboznámili s "víziou" školy. Určili sme si ciele, ktoré chceme so stránkou dosiahnuť. Smelá žabka začínala ako "komunitná" škola plávania, ktorú deti aj ich rodičia milujú pre ich vysoko individuálny prístup, pre ich zanietenie... V tréningovom [...]

Webstránka pre podnikanie v kozmetických službách

,

2017-06-07T09:38:01+00:00

Klientka je majiteľkou kozmetického salónu v Považskej Bystrici. Keďže na lokálnej úrovni poskytovania kozmetických služieb existuje bohatá konkurencia, rozhodla sa propagovať svoje služby aj prostredníctvom vlastnej WEB stránky. Zadanie od nej bolo komplexné. Mojou úlohou bolo zabezpečiť úplnú technickú realizáciu firemného web-u a to od registrácie domény, zriadenia WEB hostingu, až po vytvorenie obsahovej štruktúry stránky. Po [...]

EYWA – Reflexná terapia

,

2017-06-07T09:38:02+00:00

Pre klientku som spravovala jej FB firemnú stránku EYWA - Reflexná terapia. Jej cieľom bolo zvýšenie počtu fanúšikov a hlavne zvýšenie povedomia a informovanosti cieľových zákazníkov o účinkoch a výhodách používania reflexnej terapie. Počas obdobia správy FB stránky sa počet fanúšikov zvýšil o 120 %, bez použitia akejkoľvek platenej reklamy. Angažovanosť fanúšikov bola zvýšená publikovaním graficky spracovaných príspevkov [...]