O agentúre profia.sk

Mira Lehocká

Agentúra profia.sk je zameraná na poskytovanie služieb virtuálnej asistentky v oblasti Online Marketing - Biznis Agenda - Poradenstvo, zriadená pod hlavičkou firmy MEDIAX s.r.o. Zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Vložka číslo: 25223/S

Fakturačné Údaje

IČO: 47 473 517 DIČ: 2023886733

14 praktických tipov, čo dávať na firemnú Facebook stránku

Home/Sociálne siete/14 praktických tipov, čo dávať na firemnú Facebook stránku

14 praktických tipov, čo dávať na firemnú Facebook stránku

Určite poznáte ten pocit, keď chcete na Facebook pridať nejaký super príspevok a NIČ. Nič vás nenapadá. Ach… Čo urobíte?

  • Odložíte to na neskôr
  • Proste tam „niečo“ bez rozmyslu dáte.

Hm… Mám pre vás ťaháčik. Predsa len, vaša Facebook stránka je váš výklad. Virtuálny výklad vášho biznisu. Takže ako na to?

Netlačte na pílu a držte sa pravidla 80:20. Ľudia, a teda aj vaši klienti, sa chodia na Facebook hlavne baviť.

Čo funguje?

Buďte autentický! Zverejňujte hlavne svoj  vlastný obsah. Netlačte do predaja, ale ukážte produkt, čo najviac v reálnom svete. Zoberte ho von, odfoťte ho v jeho prirodzenom prostredí, pri používaní, v každodennom živote, alebo rôznych kútoch sveta… Zdieľajte svoje články o svojom produkte, budujte si prostredníctvom nich svoju reputáciu experta na daný produkt, či službu.

Čo konkrétne môžete skúsiť?

1. Videá

Ich obľuba je nepopierateľná. Facebook teraz žije zlatú éru videí.  Môžete tiež zdieľať zaujímavé, či vtipné videá iných stránok, ale nebojte sa ani natáčania vlastných. Natočte video o svojom biznise. Ak sa na profi video ešte necítite, kúpte si mikrofón za pár eur a vyskúšajte sa natočiť na video sami. Nemusia pôsobiť hneď na začiatku vysoko profesionálne. Ľudia najviac ocenia autenticitu a obsah.  Stačí krátka myšlienka, vysvetlenie, odporučenie. Prekonajte svoj strach, či ostych a staňte sa hviezdou svojej FB stránky. 🙂

2. Selfie

Možno pre niekoho prekvapivé, ale selfies patria medzi najpopulárnejšie fotky na Facebooku. Proste fungujú. Ľudia milujú napr. skupinové selfies, dodávajú firme ľudský rozmer. Aj keď selfies nemusíte, premôžte sa.

3. „Zo zákulisia“

Nechajte ich nahliadnuť do vášho zákulisia. Čo sa deje za vašimi dverami? Pripravujete nový produkt? Boli ste na teambuildingu? Prípadne – čo sa vám NEpodarilo. Ľudia sú proste od prírody zvedaví a tento typ príspevkov má vždy výborný ohlas.

4. Spýtajte sa, čo ich trápi

Vypýtajte si spätnú väzbu. Zaujímajte sa, čo ich najviac trápi v súvislosti s vašich produktom a v komentároch navrhnite riešenie.

5. Citáty

Ak sú k vašej téme a hodia sa k vašej cieľovej skupine, zdieľajte. Vytiahnite napríklad zásadnú inšpiratívnu myšlienku zo svojho blogu, spracujte ho do obrázku a publikujte. Tento typ príspevkov máva veľmi vysoké zapojenie publika.  

6. Vytvorte súťaž

Súťaž je vždy osviežením. Ak má byť pre vás aj prínosom, dajte si na nej záležať. Dodržujte pravidlá FB o súťažiach (žiadna výzva na zdieľanie a Páči sa mi stránky). Snažte sa, aby ste sa z odpovedí fanúšikov niečo o nich dozvedeli, prípadne dostali od nich nejakú spätnú väzbu. Odpoveď na otázku by však nemala byť náročná.

8. Úlohy, hádanky, rébusy

Zapadajú do konceptu zábavy a teda sa vždy uchytia. Kto by sa nechcel pochváliť, ako vyriešil matematický rébus? Komentárov budete mať dosť aj bez súťaže a cien.

9. Obsah iných stránok

Zdieľanie hodnotného obsahu z iných dôveryhodných zdrojov je tiež dobrým spôsobom ako zaangažovať svojich fanúšikov. Tí ocenia kvalitnú informáciu a pravdepodobne sa k Vám na stránku vrátia po viac relevantných a užitočných informácií.

10. Ankety

Pýtajte sa a nechajte fanúšikov rozhodnúť. Pripravujete nový obal pre svoj produkt? Rozhodujete sa o novej príchuti? Radi to rozhodnú za vás. 🙂

11. Venujte sa aktuálnym sezónnym témam

Žite životy svojich fanúšikov spolu s nimi. Prežívajte s nimi prázdniny, leto, zápchy, zimné kalamity, ale aj filmové novinky, či módne vychytávky. Premýšľajte ako každé obdobie, či situáciu využiť v prospech svojho produktu, či služby.

12. Zdieľajte svoje články

V záplave zábavných príspevkov samozrejme nezabúdajte aj na zdieľanie svojich článkov. Inspiráciou na chytľavé titulky nech je pre vás akýkoľvek bulvárny web.

13. Ako na to? Tipy a triky

Poraďte im s problémom. Vzdelávajte, raďte, zdieľajte návody, rady, tipy, podrobné postupy ako na to.

14. Recenzie, pochvaly, pozitívne komentáre

Pochváľte sa, keď vás chvália. Ukážte v čom ste dobrí. Referencie a slovo spokojného zákazníka je najlepším marketingovým nástrojom. Ideálne je, vyžiadajte si aj fotku spokojného zákazníka a zverejnite ju.

Čo pridávate na svoju firemnú stránku Vy?

2017-06-07T09:38:01+00:00 Sociálne siete|0 Comments

Leave A Comment