Ak sa plánujete virtuálnou asistentkou stať, toto budú vaši každodenní spoločníci. Ak plánujete s virtuálnou asistentkou spolupracovať, bude väčšina z týchto nástrojov vašim každodenným spoločníkom tiež.
Toto je to zoznam naozaj tých základných nástrojov pre akékoľvek online podnikanie. Odporúčam ich prelúskať aj všetkým ženám, ktoré o práci virtuálnej asistentky uvažujú, či pomaly skúšajú, či je vôbec tento druh podnikania práve pre nich.
- Google Drive alebo Dropbox – nástroje pre zdieľanie a ukladanie súborov do spoločného priestoru, teda cloudu. Môžete si tam uložiť dokumenty, videá, fotky a rôzne iné súbory a zároveň ich zdieľať so svojimi klientmi. Uložené dáta budú automaticky dostupné na všetkých vašich zariadeniach (ktoré budú dostupné cez aplikáciu).
- Trello alebo Asana – výborné nástroje na správu a organizáciu projektov. Ideálne je, ak sa vám podarí presvedčiť na ich používanie aj svojich klientov. To máte všetko pod jednou strechou. Môžete si v rámci tímu prideľovať úlohy, termíny, pripomienkovať spracovanie zadania, sledovať celý proces až po finálne vypracovanie úlohy.
- Google Calendar– poskytne prehľad o vašich naplánovaných stretnutiach, pripomenie vaše pracovné, či súkromné termíny. Prípadne, ak ho zdieľate s klientom, máte prehľad, kedy sa kde nachádza, kedy má čas na online meeting s vami, či treťou stranou.
- Toggl – nástroj, ktorým si dokážete merať svoj čas strávený na jednotlivých projektoch. Ak pracujete na hodinovku sú reporty z neho podkladom pre vašu fakturáciu. Tiež si spätne viete vyhodnotiť svoju efektivitu a časovú náročnosť jednotlivých prác.
- HootSuite alebo Buffer – ušetria vám čas, pretože spravuje všetky vaše sociálne média z jedného panela. Pri používaní týchto nástrojov budete mať kontrolu nad správou všetkých sociálnych profilov. Pomôže vám organizovať všetky vaše platformy na sociálnych médiách.
- Canva alebo Pickmonkey – jednoduché aplikácie na spracovanie akéhokoľvek grafického dizajnu. Pripravíte v nich obrázkový príspevok na Facebook, cover na svoj e-book, či pozvánku na event. V platenej verzii Canva nájdete ešte omnoho viac vychytávok, ktoré vám ušetria váš čas.
- Last Pass – ak pracujete s viacerými klientmi naraz, nutne potrebujete spravovať množstvo prihlasovacích údajov. Tento nástroj vám môže skutočne pomôcť so správou klientskych prihlásení a umožňuje vám automaticky sa prihlásiť na účet, a to len s jednoduchým jedným kliknutím.
- iDoklad alebo iKros – online nástroje pre vystavenie faktúr. iDoklad je už zdarma len pre 5 firiem, iKros poskytuje vystavenie online faktúr kompletne zdarma.
Leave A Comment