Project Description
Autorka Pozitívnych rozprávok sa na mňa obrátila po vydaní CD Pozitívne rozprávky a práve v čase spustenia web stránky a e-shopu www.pozitivnerozpravky.sk
Našim cieľom bolo dostať Pozitívne rozprávky do povedomia verejnosti, rozbehnutie predaja rozprávok cez e-shop a zvýšenie povedomia vplyvu klasických rozprávok na podvedomie detí.
V prvom rade som navrhla využívanie štatistického nástroja Google analytics, implementáciu sitemap, Google Webmaster Tool. Zrevidovala som web stránku z pohľadu SEO a navrhla niekoľko základných krokov pre zlepšenie indexovania stránky vyhľadávačmi, ktoré boli implementované.
Ďalším krokom bolo nastavenie FB a Twitter konta. Kompletná správa FB firemnej stránky a Twitter konta bola v mojej réžii od začiatku – októbra 2014 do začiatku apríla 2015. Nárast z 0 na 850 fanúšikov bol realizovaný správnym načasovaním a cielením relevantných príspevkov (súťaže, články, graficky upravené obrázky, videá vlastné, alebo prebrané na súvisiace témy).
Klientke som spracovala a sprostredkovala uverejnenie niekoľkých PR článkov v relevantných médiách ako www.rodinka.sk, www.eduworld.sk, www.kamsdetmi.sk, eprofit.sk, v časopise Mama a ja… Projekt Pozitívnych rozprávok som prihlásila do súťaže E-žena roka, ktorú autorka vyhrala.
Spracovala som niekoľko ukážok rozprávok, video z účinkovania v Teleráne za účelom ich publikovania na všetkých dostupných kanáloch – youtube, FB, webstránka. Odporučila som založenie profesionálneho konta na portáli na www.modrykonik.sk, ktoré som následne spravovala publikovaním článkov, správ, noviniek, relevantných informácií.