Cestovná agentúra Orbis AH sa špecializuje na Nemecko. Jej FB stránka istý čas stagnovala, a tak bolo úlohou ju oživiť a hlavne zvýšiť angažovanosť fanúšikov, postupne zvýšiť ich počet. Po dohode s klientkou sme určili stratégiu a vypracovali sme publikačný plán. Za pol roka sa zvýšila fanúšikovská základňa o 30 %. S klientkou som tiež [...]

Spolupráca s Dimensions Consulting
Mirka Lehocká2017-02-08T20:15:40+02:00Agentúra Dimensions consulting ma oslovila hlavne kvôli správe sociálnych sietí portálu "Úspešná kariéra" a tiež potrebovala pomôcť s nastavením a správou email marketingu. Na email marketing používajú platformu Mailchimp. V Mailchimpe som vytvorila zoznamy, prihlasovací formulár, prepojila ho s Wordpress šablónou. Tiež som na Facebook stránke pripravila kampaň na zber kontaktov. Správa Facebook stránky tiež [...]

Smelá žabka – škola plávania a športu
Mirka Lehocká2017-02-08T16:26:03+02:00Škola plávania a športu pre deti v Senci nás oslovila s požiadavkou správy ich Facebook fanpage. Najskôr sme sa oboznámili s "víziou" školy. Určili sme si ciele, ktoré chceme so stránkou dosiahnuť. Smelá žabka začínala ako "komunitná" škola plávania, ktorú deti aj ich rodičia milujú pre ich vysoko individuálny prístup, pre ich zanietenie... V tréningovom [...]
NLP Akadémia
Mirka Lehocká2017-06-07T09:38:02+02:00Pre klienta spravujem dve FB firemné stránky - NLP Akadémie a knihy Triumf. Cieľom bolo zvýšenie angažovanosti fanúšikov a zakomponovanie propagácie knihy, seminárov a iných produktov klienta. Počas doterajšej spolupráce sa dosah príspevkov zvýšil o 200 % a angažovanosť fanúšikov o 160 %. Príspevky graficky spracovávam, navrhujem ich obsah, vyhľadávam informácie a prednášky, ktoré sú pre cieľovú [...]

Pozitívne rozprávky
Mirka Lehocká2017-06-07T09:38:02+02:00Autorka Pozitívnych rozprávok sa na mňa obrátila po vydaní CD Pozitívne rozprávky a práve v čase spustenia web stránky a e-shopu www.pozitivnerozpravky.sk Našim cieľom bolo dostať Pozitívne rozprávky do povedomia verejnosti, rozbehnutie predaja rozprávok cez e-shop a zvýšenie povedomia vplyvu klasických rozprávok na podvedomie detí. V prvom rade som navrhla využívanie štatistického nástroja Google analytics, implementáciu [...]